Headache

Mina träningsplaner kastades i soptunnan när jag tidigare under dagen fick lite feber, plus att det regnar..-.-. Istället sitter jag framför datorn och blir tjock. Näe, förhoppningsvis inte. Men vill verkligen inte bli sjuk den här veckan, eller nästa, eller aldrig egentligen, men nu passar det i alla fall verkligen inte.. Så jag får vila upp mig lite tror jag.
Är annars allmänt "emo" och lyssnar på min "When love takes over"-spotifylista och funderar och funderar. Haft genrep idag inför vårshowen vilket är rätt ansträngande men kul! Taggad inför fredag och lördag är jag också!!

-

Helgen var bra i stugan, lite tråkigt väder bara. Men det var som vanligt myyys!



Bye!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0