Hellu!

Har varit hos Alva idag för att träffas innan jag åker, börjar närma sig nuuuuu!! Cyklade dit imorse! Vi hade ett väldans hejdå för trodde det var sista gången vi skulle ses innan resan, meen jag glömde en sak där som jag behöver hämta imorn! Men vad gör det? Alltid kul att träffa min flicka!:*
 
Om ni skulle vilja prata med mig när jag är borta kan ni ju skriva på FB, bloggen(den andra helst, länk finns i spalten här på sidan) eller kanske Skype. På Skype heter jag carrobarro11. Meen jag vill helst inte att ni smsar eller ringer, det blir dyrt för både mig och dig..
 
Imorn blir det nog inte mycket bloggning då jag har gansla fullt upp med packning och annat. Men ni klarar er nog!:)
 
Jag vill ha go'fikaaaa!
 
Ha det, hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0