Saknar dig

En stor fördel med lov är att man kan vila. I skolan är det bara att hålla sig vaken, men hemma då är det andra bullar! Var så otroligt trött nyss att jag somnade vid skrivbordet, med huvudet på kanten av bordet, inte så smart kanske då jag hade skapligt ont när jag vaknade... Så då la jag mig i soffan och somnade igen. Mycket skönare! Meen bara för att man har lov kan man inte sova bort hela dagarna, så jag ska väl snart ta och gå ut och motionera en stund. Hade det super trevligt igår kväll/ inatt/ i dag med vännerna btw, bra start på lovet! Imorn far jag till systra mi, så bloggningen blir väl inte så bra i helgen... Men men, ni klarar er säkerligen! Ha det bra, hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0