Hallihallå!

Har ju inte bloggat så toppenbra nu igen, men så blir det ju i veckorna. Men nu tänkte jag berätta om min vecka sedan sist jag bloggade om vad jag gör/gjort.

Fredag kväll: Mys med Sara och Happy Feet 2!
Lördag: Bilkurs, fikande, melodifestivalmys med mina fina och underbara vänner i Idol/Mello-gänget!:D
Söndag: Fix i trädgården, New Body-säljpromenad med Sara, körde bil, dans i Uppsala.
Måndag: Skola, prat och trevligheter med Linnéa (95an, inte systra mi).
Tisdag: Skola och sedan hände inte mycket speciellt.
Onsdag(idag): Nationellt prov i Biologi på förmiddagen, gick sådär. Vårshowsplanering efter lunch.
Och nu sitter jag här, i soffan hemma hos mig. Ska väl snart åka till Heby på UG. Kan bli trevligt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0