Hejhejhejhejhej.

Egentligen vill jag inte blogga bara för att. Men jag har inte lust/ork/tid för att komma på ett kul inlägg eller sätta mig vid datorn och anstränga mig för inlägget. Förlåt för det. Får se hur det blir med inlägg i veckan också, får kanske inte så mycket tid till att blogga. Imorgon blir det en annorlunda tisdag skulle jag tro. För det första ska vi ha en "matte-temadag", och för det andra och mest läskiga, ska jag, och Sofia, sjunga inför en "jury" eftersom att jag vill komma in på extramusiken på min eventuella framtida skola. Ge mig gärna en lyckospark! Jag lär nog behöva det med min scenskräck. Nog om det nu. Dagen har varit helt okej. Har inte hänt så mycket speciellt ännu. Hoppas ni har haft det bra, hej då:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0