Jag kämpar på.

Min hals svullnar, ögonen börjar brännas och näsan börjar rinna. Jag har troligen smittats av en äckelbakterie som kom från Sara (men jag tycker om dig ändå!). KUL!

Har varit på skapligt humör idag, lite flum de sista timmarna om man får säga så om sig själv. Det resulterade i att jag blev stuptrött. Och då fyllde jag på med en banan. Japp, that's my life.

Kommer förhoppningsvis att blogga mer duktigt i helgen, eller det blir nog några tidsinställda inlägg.
Fast veckobloggningen kommer nog fortsätta vara lame.. MEN - snart (kanske) det händer en superförändring med mitt bloggande som jag sa för ett tag sedan. Ni får vänta och se vad jag menar med det!


Kommentarer
Postat av: Sara

Förlååååt gumman :( Jag smittar allaaaa :( <3

2012-03-09 @ 15:25:17
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0