Puss på er!

Heej! Åååh, jag har blivit totalförälskad i en serie, och i några personer. Serien heter Dubbelliv och är en serie som brukar gå på Barnkanalen. Jag har sett lite av säsong 1 men kollar nu på 2an eftersom att skådespelarna nu är stora(och vissa sjukt snygga). Detta tack vare Alva♥ Och misstolka inte serien bara för att den går på Barnkanalen, den är riktad åt personer precis i min ålder, tycker jag i alla fall! Kika in på SvtPlay vettja om ni är mer intresserade!;D

De två helt klar snyggaste människorna i serien!:D<3

SNYGGINGEN!!!

SÖTNOSEN!!!!

Wanna know something fun? Den andra killen, sötnosen, har jag sett på riktigt då jag var och tittade på en av hans filmer på bio. Och då var det just han som var där, men då var han dock inte lika söt(vad jag minns i alla fall) och jag hade inte sett Dubbelliv än!;)
Men jag tycker ändå det är rätt coolt!
Om jag bara visste då att jag skulle bli så kändisförälskad i honom..

Jag vill SÅ gärna träffa dessa två underbara killar! HELP MEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0