Inte många dagar kvar i nian nu...

Då har jag pluggat klart för dagen, hoppas jag. Vi har ett superstort arbete som ska in nästa vecka och behöver mer eller mindre skriva varje dag.. Jag behöver använda datorn, så då kan jag klicka in mig på blogg.se och blogga lite också, så det är lite braa i alla fall!

Har haft en ansträngande dag - Nationella i matte. Det gick sådär, men det är skönt att det var det sista nationella för nian!!!
Sedan var det as usual vårshowsplanering som var ganska kul. Nästa gång det är det ska vi vara i Folkets hus, så det börjar verkligen närma sig! Hoppas ni kan komma och titta när det är föreställning i juni!:d

Efter skolan gick jag till pastorsexpeditionen tillsammans med Sofia och Alva, då vi skulle prata om vem vi tyckte var bäst i en intervju vi var med på för en vecka sedan. Kanske inte har sagt det, men det var rätt coolt att intervjua. Kände mig vuxen!;p

Nej nu ska jag fixa lite grejer!



Ha det bra, hej då!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0