Svar på kommentar från ett fan

Fick en liten gullig kommentar från en följare, så ska ta och svara på den tänkte jag!
 
Nämen guuuuud va trevligt! Älskar din blogg! Har lite frågor som jag jättegärna skulle vilja att du svarade på!!! Älskar dig så mkttt snääääällla svara på detta!! Skullle betyda aallllt!! <3333 
1.Hur gammal är du? 
2. VAr bor du?? 
3.Är du tillsammans med någon?? 
4.Vilken är din favoritartist/band??? 
5.Gillar du Katter?? 
6.Spelar du något instrument??? 
Gillar du One Direction?? HUr mycket isf?!??!?!?!?!?! 
7. Kan du visa din favoritoutfit??? 

TAck så himla mycket älskar dig!!! Fler dagens outfit snälla!!!


Ååh vad söt du är då!
1. Jag är 17 år och 2 månader + ett antal dagar.
2. Jag bor i en liten håla på landet som heter Heby. 
3. Nope, jag är inte tillsammans med någon på det sättet!
4. ONE DIRECTION, Imagine Dragons, Bastille, Taylor Swift.
5. Jag älskar katter.
6. Njaa jag spelar typ två låtar på gitarr, och så sjunger jag.
Jag ÄLSKAR One Direction, så mycket gillar jag dem :*
7. Nää sitter inte i läge för det nu direkt...

Kommentarer
Postat av: Tomas

IIIIiiihhHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ååh du svarade!! Älskar dig så mkt!!!! Tack så himla mycket!!!

2013-05-06 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0