Jag känner mig så j*vla dum, jag kanske har förstört allt nu. Men jag hoppas verkligen inte det. Make it my way, please?!

Hola amigos! (kan inte spanska, mobba ej)

Jaa nu sitter man här i Göteborg! Resan ner gick bra, lite långtråkigt... satt och läste, lyssna på musik och smsa. Och möttes av ett glatt leende från Loa när man kom! :)) Annars har jag inte gjort något specciellt idag, umgåts med Loa och Annika. Har ont i magen nu också, vet inte varför... Kanske för att jag oroar mig så mycket.

Imorn skall vi ner på stan för att Annika ska klippa sig så jag ska passa Loa själv medans, hoppas det går bra!

Heheh Henrik hojtade nyss att han klarade en bana på Angry Birds, med tre stjärnor till och med! xd

Vi hörs! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ;D

2011-04-18 @ 20:04:29
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0