Jag känner mig som en uppblåst ko med sju ballonger inom sig.

Hejhej!
Är fortfarande i Uppsala på prao, men ska väl snart hem (hoppas jag). Vet inte om jag orkar sätta mig vid datorn när jag kommer hem... Får se, måste plugga no.
Annars så har jag mätt luft hela dagen, åt en stund också. Och jag har varit dödstrött. Tidiga mornar = baad.

Igår så var det ju toppenväder så jag tog med Linnea och Frodo på kamerapromendad till ån. Bilder kommer nog i helgen!

Nu ska jag försöka åka härifrån. Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har du lust att betyg sätta eller bara ge en såikt på den nya designen på min blogg? :)

Är designer och säljer designer men vill veta vad folk som läser och inte läser min blogg tycker, vore kul om du kikade och säger vad du tycker! :)

2011-04-07 @ 17:05:25
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0