Måndag skrämmer mig lite smått

God dag! :)

Har hitills haft en riktigt bra lördag! Vaknade vid nio (åhh så skönt det var att slippa gå upp innan kl 6!), tog en morgondusch, fixade disken och new body, pluggade lite smått, virkade klart min kropp till " maskoten" och satt ute i det fina vädret och läste svenskaboken, och sen tränade lite till och med! :))
Och nu ska jag fortsätta att bocka av min "att göra lista". Ikväll får vi besök av min moster så då blir det god mat... ;d

Efter det är ordnat så blir det nog en trevlig promenad med min extremt trevliga och söta granne!
Och så ska jag försöka komma undan att hjälpa till med veden... (a)¨

Ah nu ska jag skynda mig... Så vi hörs! :D

Kommentarer
Postat av: Alva

vadå fixa newbody?!?! jah har nt fåttt nått?!?!<3

2011-04-09 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0