Yees påsklov nu! (var ju nyss jullov?!;o)

Hallihallå!
Nu är det påsklov för min del, yeah!!:D Kommer nog bli ett grymt lov! Mina planer är såklart Göteborg för att träffa Loa och sis, och typ ta det lugnt, gå i kyrkan eftersom att vi konfirmander är tvungna, träffa kompisar och åka till ÖSTA!:D Ah det är nog det jag kommer att göra och massa annat såklart!

Det är ju inte bara lov nu utan underbara fredag också! Bästa dagen på hela veckan enligt mig faktiskt. Och än så länge har dagen varit braaa!

In tha school:

Engelska: Serien search som aldrig vill ta slut. Hehe reda ut saker med Alva hann jag med också, typ!
Lk: Prata i grupp om filmerna vi sett.
Franska: Film.
Matte: Räkna som vanligt.
Lunch: Påsklunch juh! = Pasta och kyckling. Tyckte dock att de kunde haft ris istället... Men annars så satt jag med trevliga kompisar ute i solen och glassa! Och kom på ett vackert minne som jag och alla andra gjorde när man var liten, nämligen hoppa från bänk till bänk medans man gick till och från maten! Goa gamla tider! (y)
Idrott: Vollyboll, vi som valde att ha studs vill bara fjanta oss med egna regler men den planen förstörde såklart Palle:(
So: Hitta länder och städer i världen... Men vi fick sitta i ljushallen och så fick vi glass eftersom att de inte gav ut det på lunchen (y)

Nu ska jag typ fortsätta med att blogga och sitta vid datorn innan jag med family drar ner till Heby på middag! :))



Puss på er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0