Jag menar inte att såra dig.

Men hallihallå!
Det var ett tag sen, jag vet. Men jag har haft annat för mig skall ni veta! Kan berätta lite kort hur min lördagskväll/söndag/måndag varit.
Som ni säkert vet så drog jag till halva Alva, elr nej heela Alva, i lördags. Vi typ gjorde inte mycket på eftermiddagen, läste massa gamla Frida-tidningar och snackade. Vid 18 typ cyklade vi till Alice, fick se myran (en sjö) på vägen dit. Den såg mysig ut:)
Väl hos henne så gick vi en liten rundtur typ och sen försökte vi förgäves få tag på Adina men hon svarade inte så vi ringde hennes bror och dåå fick vi tag på henne. Blev att vi cyklade till hennes farmor och farfar. Haha mycket skrik och skrämmande! xd (y)
Cyklade hem typ vid elva! Kallt, mööörkt och jobbigt! ;/

Igår vaknade vi vid tio, fixade lite och började vår långa vandring till Huddunge centrum (hahah centrum?!xd) för att gå i kyrkan. Var inte lika tråkigt där som i Heby faktiskt!
På hemvägen till Alice så messade en viss liten Frida att hon var i Huddunge (?!) så vi stannade vid henne och solade och snackade ett tag!
Efter ett tag åkte vi till Östa, utan Adina...;(
Men det var kul där ändå :) Vi var på stranden, stekte misslyckade hamburgare och kollade på 3 filmer! Sommaren med göran, Harry Potter och The hills have eyes. Fyy faaan vad äcklig film, jag skrek och typ svimmade av äckelhet! Usch och blää! Men den var faktiskt bra trots allt!
Aja åkte därifrån vid 12 idag och då väntade en söt liten Smilla och my sister hemma! Så fick träffa dom också:)

URSÄÄKTA för att jag skrev så otrooligt långt även om ni inte ville läsa det ens xd Men vad ska jag annars skriva om liksom? ;)

Bilder kommer i nästa inlägg! ;)

Imorn är det skola igen, gillas inte! Men något som däremot gillas är det underbara VÄÄDRET! :D:D Hoppas att jag har fått liite färg i alla fall!;)

Okej kommer nog aldrig att bli såå här brun, men nästan kan man väl få bli! ;P


Men vi hörs, snart:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0