Bara för att A och S klagar så blir rubriken: Tvproblem, hälsoproblem och annat skit.

Nej men goddag!:)
Idag är det ju tisdag vilket innebär att det var skola igen efter lovet. Det var inte så tråkigt faktiskt, elr joo men kul att träffa alla igen. Och vi hade inga direkt jättejobbiga lektioner, så man överlevde. Med tanke på att jag mådde asdåligt imorse och trodde jag skulle spy och att det sen blev lite smått pinsamt/jobbigt på vissa lektioner så var det väl tur, att jag överlevde alltså!

Jag har haft asont i huvudet de sista timmarna, inte kul, och jag är typ liiite täppt också. JAG. VILL. INTE. BLI. FÖRKYLD. IGEN! Det är säkert bara för att jag cyklade typ mitt i natten isf:(

Imorn ska jag på konfa så blir nog dåligt med uppdatering då! 

En sak jag irriterar mig på är det där dumma snacket om att man måste kanalsöka sin tv om man har boxer och vill ha kvar tv4+, och det ska väl vara lätt men när vi skulle göra det så försvann alla tv4as kanaler förutom tv4 Sport OCH 6:an!! Dumma tvbolag! ;o Hoppas att dom kmr tillbaka, klarar mig inte annars... Meeen jag som är bäst har ju faktiskt 4:an på min egen tv och där funkar den ;d

Aja ska väl ta och göra något annat ovettigt nu. Kolla på Hellcats kanske! Kom nyss på att jag måste måla naglarna också, får väl göra det medans jag kollar på Hellcats, men då kmr jag bara måla fel och missa hela programmet... Oj,oj, oj!
Nej nu ska jag inte tråka ut er med mina problem längre!

See ya!<3

Bjuder på den...


Kommentarer
Postat av: Sara

Klagar jag ? Eller vem är S? :o

2011-04-26 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0