Valborg nu dååe!

... Vilket betyder att det är 1 maj imorn, OMFG vad tiden går fort! ;O

Idag har jag hållit på med veden, planterat blommor, sprunigt och varit sjukt arg några gånger.
Jah, arg var det. Jag fick inte som jag ville. Det blir att fira valborg med familjen och flera. JAG VILL VARA MED ALVA! :'(
Asså vad är det med föräldrar som inte kan vara lite snälla och låta sina barn göra vad dom vill?!
KUL VALBORG!
Men jag har ju iaf käraste Sofia! ;d

Middagen igår var kul. Men jag gillar ju inte kina/thai/japan mat så det var sådär gott. Haha vi hade lite kul vid bordet. Alla började med att visa sina handkonster...xd Och på vägen hem i bilen så var det lite väääl galet! Det var typ inte tyst en minut, tyckte faktiskt synd om mamma som körde då! xd

Nu ska jag göra mig iordning! ;) 
See ya:*


 

Kommentarer
Postat av: Lovisa B

Ville du inte vara med sofia ?

2011-05-01 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0