Alva, Alva, Alva...

KUL att jag försöker sätta mig ner på stolen men märker förstårs inte att Alva håller bort stolen så att jag bokstavligen rasar ner på golvet i en jäkla fart och slår i ryggen i stolen och får världens märke och har nu asont!:(

Men man fick sig "a good laugh" i alla fall!!

Kvällen igår blev inte så fartfylld, men alltid mys tillsammans med min poopie!

Blåbärs - och rabarberplanerna sitter nu i benmärgen så jag hoppas att vi kommer ihåg det nu när skolan börjar, eller hur Alvaaa?

Och hon blev ju för glad över sin leksak hon fick av mig. Haha.

Ah, nej men idag ska vi väl försöka träffa en liten flicka och sen åker jag nog hemmåt igen. Sen är det ju bara två daga kvar av sommarlovet 2011. Fan också:(

Vi hörs mina älskade vänner♥

Kommentarer
Postat av: Alva

ojoj.. det känns som jag inte vart härinne på evigheter xd. Hmm det var nåt jag skulle skriva som vi glömde göra när du var här. Iaf.. Jag vet nt va jah ska skriva... hehe du sa att jah skulle skriva men venne vad:s ses på onsdag poops;)<3

2011-08-15 @ 21:11:09
Postat av: Carro

Sv till Alvaaa: Hahah det där var rörigt du xd Men blö för att glömma:( Det gör vi poopie! :D<3

2011-08-16 @ 10:42:21
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/
Postat av: Alva

Nuu kom jag ihåg och det var inget vi skulle göra, det var att du glömde ulrik på mitt bord, ska jag slänga hnm?(a)<3

2011-08-16 @ 12:51:17
Postat av: Carro

Sv: NEEEEEEEEEJ DU SKA INTE SLÄNGA MIN ULRIK!!!!!!!! FAN TA DIG ISF!!!!:( <3 :p

2011-08-16 @ 13:38:24
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0