Enjoy life people!

Det är skönt att gå i skolan men ändå inte ha några läxor! Då kan man komma hem och inte ha några måsten. Assoft:)

Sitter här och flagnar av någon anledninng, inte kul iaf.. Och lyssnar på Ulriks album som btw släpptes idag!:D

Blidde ingen idrott för min del idag (bry er inte om varför) så jag funderar på att ta en springrunda. Även om jag inte orkar, men får så dåligt samvete när jag skiter i att träna.
Har ont i huvudet idag igen, vad är det med mig?! Kanske börjar få en 5 måndadersförkylning nu igen. Hoppas verkligen inte det!

Får se hur det blir med uppdateringen imorn, hörni! Ska antagligen med Alva till Sala efter skolan. Men om ni har tur (eller otur ;) ) så kommer det några tidsinställda inlägg :))



Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0