Hemma nu igeen!

Blir så sjukt trött på vårat internet! Ena sekunden funkar det finfint för att i nästa så står det att man måste dra ur modemet. Och det ligger ju inte precis brevid datorn. Fan för internet ibland asså!

I alla faaaaall...

Igår klockan 18 så satt jag äntligen bänkad i en biosalong spänt väntande på att få se Harry Potter and the deathly hallows part 2 som jag bönat och bett om att få se i flera veckor sisådär 20 gånger per dag (i alla fall denna veckan).
Mina förväntnigar över hur bra den skulle vara var höga. Och nog gick förväntningarna i uppfyllelse! Bästa fimen på länge kan jag lugnt säga!!

Vi åkte då hem idag, och vi stannade i Norrtälje för att spela paintball, dock var inte jag med. Var på bio istället igår. Men det var fullt underhållande att bara se på! Hade nog velat vara med men det var för sent då ju. Typ..

Haha, upptäckte att ett inlägg blev uppladdat två gånger. Igår och i förrgår. Sorry!

Nu ska jag kolla på 102 Dalmatiner som visst går på tv.

Ehm, det blir nog dåligt med bloggande imorn och på söndag också... Ska inte vara hemma. Ovanligt? Näe.



Vi hörs babes:*

Kommentarer
Postat av: Sofia

men vaddå?! du sa ju att vi skulle vara i helgen när vi pratade i veckan! :O :( :) <3

2011-08-12 @ 22:04:29
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0