I need a doctor.

Dåå har jag rensat lite i mitt rum! Hade för mycket t-shirts och linnen så det fick inte plats i en låda, så det var rätt behövande. Räknade till att jag har ungefär 40 linnen och t-shirts! Ganska mycket enligt mig... Så nu går det i alla fall att dra ut lådan.

Har hunnit med en springrunda också! Och en stor frukost, och tv-tittande, och en dush. Här är man effektiv! :D
Men gick ju faktiskt upp redan 8.40 idag, måste få igång de gamla rutinerna nu asså!

Men vet ni vad? Ikväll blir det nämligen att pallra sig ner till ridhuset och rida terminens första ridlektion! Oh gosse, jag som inte har ridit en enda liten sekund på hela sommarlovet!! Fy skäms Carro! Jag hoppas verkligen att det går bra, och att jag minns hur man gör... Haha.

Hahah som ni ser så har jag kjol på mig idag! Ytters ovanligt! Minns inte ens när jag hade det sist, säkert inte ens detta år! ;o xd


Hörs sen!:*

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det är komplicerat..

2011-08-15 @ 13:25:47
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0