Sjögräs, klippor och fågelbajs.

HalliHallå, och förlåt för dålig update, jag har varit i gåvan idag så... Men nu kommer ett hejdundrande inlägg!

Har haft tre jättekul dagar i stugan. Kanske de roligaste hittills?;) Fast vissa stunder var ju lite ledsna....
I onsdags åkte vi ju alltså dit. En tjejbil och en killbil. Och i tjejbilen var det ju förstås grymmaste musiken!
Den eftermiddagen/kvällen var väl ganska lugn (Eller så lugn som en dag kan bli med familjen Ålund/Svensson/Jansson...). Kommer inte ihåg vad vi gjorde...xd. Jo- Vi kastade boll och stack upp till Hannagirl!:]

I torsdags åkte vi ut med båten direkt efter frukost. Fick ju egentligen inte åka med först vändan ner till båten (påstod en VISS person!!). "Våran" holme var inte ledig. Så vi la oss vid en annan precis brevid. Där badades det en massa, (jag är ingen badkruka, no way), simmade över till en liten, liten ö där fåglar gillade att bajsa. Hm, aa så jag fick en massa bajs kastat på mig. Inte kul. Och tång och sjögräs. Blää. Kände mig som världens ofrächaste människa. Några åkte ring också, inte jag dock. Åkte förra året, vilket räcker lugnt för mig.
Vi hoppade från "klippor" också. Sjukt kul! Men jag blev röd på knäna, vette fan vad jag gjorde. För det var inte blod... Vågade inte hoppa från det högsta dock...
På kvällen blev det grillmat och tv. Och Linnea och jag fick våra galna energiattacker som vanligt...:D

Fredagen blev nästan det samma. Upp tidigt (ehm ah) och ner till båten. Nu var det som tur var inte lika mycket bråk i luften... Och nu vågade jag hoppa från det högsta! I'm cool!;3 Fick även nu massa röda fläckar... Och blåmärken ;o Fick in en myra i munnen också, fy satan vad äckligt!
Och under båda dessa baddagar så har jag hela blivit mobbad, bara för att jag är tjej! Elaka killar!:(
Var även en massa bråk om vilka som skulle sitta fram på båten. Vilket löste sig till slut. Och jag fick sitta där 3 av 4 gånger,hehe:D

När jag kollade mig i speglen efter torsdagen så var jag riktigt, riktigt röd i fejset. Men det var faktiskt rätt fint. Haha. Och jag har blivit blondare! *HAPPYFACE!*

Sen åkte vi hem, lämnade grejer och sen ner till Heby för att äta middag hos kompanjonerna. Och jag blev ännu mera retad...

Ser ju inte så högt ut, men tro mig, DET KÄNNS HÖGT!


Mer bilder kommer i slutet av sommaren.
 
Det blev hejdundrande långt i alla fall..;p

Tack och hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det röda är nog från båten... Då jag sätt på bilder att ni gått upp på båten XD Den är ju röd under ^ ^

2011-08-06 @ 22:20:43
URL: http://fotoasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0