St.rövstigen!

Är hemma hos kusinvitamin ( Sarareplik;) ) nu, vid stugan! Tjejen som äger denna dator är dock inte hemma... Ber om ursäkt för att jag inte fråga om lov Hanna (a).

Tältningen var asgrym! Först var jag ganska skeptisk till att åka till Hårsbäcksdalen för det spöregna när vi drog iväg, men det slutatde och det hela gick finfint utan en droppe regn! Så fick vi, på fyra pers, gå flera hundra meter med en j*vla massa packing. Och hälften var mitt som vanligt... Men jag hade ju tältet också. Det var iaf asjobbigt att släpa på allt.
Själva tältresningen gick sådär. En pinne var trasig så vi fick improvisera lite. Och det blev lite snett och vint. Men bra!
Sen satt vi uppe ett bra tag och snackade och käkade.

Fett med myys!:*


Bilder komme nog sen.

Och idag fyller ju Linnea år! Som jag sa tidigare. Så det blir väl tårta och annat gott sen!;)

Träffade btw min kuliga släkt igår! Alltid lika trevligt!;)

Bilden gick ej att ladda upp så ni blir utan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0