För en vecka sedan <3

För ett halvår sedan var jag i Danmark. F*N vad tiden går!!;o Saknar Danmark, speciellt huset vi bodde i!



-

Skolan var rätt bra idag, inte gjort mycket speciellt. Och vid bussen hem insåg jag att det skulle bli rätt många hemma. Tomas och David har kompisar här, rätt jobbigt då faktiskt. Men det är bara att stå ut, stänga in mig på rummet är vad jag har gjort.
Men ikväll kommer Smilla! Det kan bli intressant!;d Hoppas hon är på bra humör...
Och sen ville jag ju fortsätta Sofias och mitt HP-maraton. Men jag tror hon dissar mig med det idag, hade visst annat för sig. :( Nice bestfriend!! Menmen, kan hon inte så kan hon inte!;)

Nu ska jag göra lite nödvändiga saker på datorn, vi hörs!


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0