Stockholm del 2

Okej, då hoppar vi till klockan 17.30 9/12-2011.

Jag tror att det var ungefär då vi gick ut ur Globen shopping för att orientera oss till Entré 2. Den hittades ganska lätt och vi tog lite kort och så. Vi upptäckte snart att Idol-Nils stod bakom oss i kön in till Globen, ni vet han galna killen som var med många år. Haha på det! 
Vi blev insläppta 17.45 och fick sedan vänta någon timme på att komma in i våran sektion.
NUUUU började allt, åh så kul!:D Vi såg massa kändisar, Måns och Danny var tydligen inledningsnummer, vilket var en awesome överraskning!
Det skreks en hel del och pausunderhållningen var jättekul. I 45-minuters pausen tog vi oss ner till parketten för att hitta Martin Björk, men icke sa nicke. Vi hittade ingen Björk, bara den på våran skylt.

När allt avgjordes höll globen andan, och det slutade toppen bra!! Amanda Fondell vann och det var bäst för hon är bäst helt enkelt! Och jag skrek så jag själv blev hörselskadad tror jag. Dock så blev inte Sofia och Becca lika glada..
Aja, sen försökte vi ta oss ner på parkett igen men vid trappan stod en tjurgubbe och vi fick inte gå ner. Så vi satt och vänta och vänta och tänkte och tänkte på hur vi skulle kunna ge skylten till Björk. Länge bara stod vi där men efter eftersnack skrek vi på honom och då såg han oss!:D
Och han kom fram till oss och tog en bild med (troligen) hans mobil på oss och skylten!:D:D Sen fick han den
också!:3



Efter allt så väntade vi ett tag på att skjutsen skulle komma och hörde hur efterfesten (tror jad det var) pågick inne i Annexet (tror jag). Kände mig smått avundsjuk..
Hemfärden tog typ två minuter kändes det som för jag somnade innan vi ens kom ut ur Stockholm och vaknade när vi var hemma, haha.

-

Och nu är allt slut, det vi gått och väntat på så länge. Och Idol är slut nu, kanske föralltid. Sorgligt!:'(

-

Men nu vill jag säga tack, TACK MINA UNDERBARA VÄNNER, FRIDA, SOFIA, REBECCA OCH ALVA FÖR ATT NI GJORDE DENNA KVÄLL FULLÄNDAD OCH UNDERBAR! OCH ÄVEN VÄNTAN BLEV SÅ MYCKET ROLIGARE MED ER VID MIN SIDA!
Jag älskar er, puss;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom hade inte efterfest där, så det var inte dom du hörde :D /rebecca

2011-12-11 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0