Stockholm del 1

God morgon! Jag har nyss vaknat, ja faktiskt. Det är typ första gången på... ja första gången vad jag minns!

-

Så till gårdagen! Jag tar det från början.
Jag låg praktiskt taget i sängen och väntade på att väckarklockan skulle ringa. Och det gjorde dene till slut. Och då började min 9/12-2011!
Skolan gick rätt fort och sen bar det iväg med buss till Uppsala, där vi letade oss fram till tåget och åkte till Stockholm.
Väl på stationen gick vi mot pressbyrån och vi stannade och diskuterade lite och så plötsligt ser jag Moa Lignell!! Jag kunde inte tro mina ögon, men det var hon. Helt klart!! Sekunderna efter ser jag att Emil Elton också var där, lilla fina Emil! Och fångig som jag och mina kompisar är vågade vi inte fråga om vi fick ett kort. Så jag bara stod där, typ en meter framför henne, och glodde medans hon pratade med ett fan...
Och när vi vänder oss om står där Markoolio, och brevid Linda Pritchard (från melodifestivalen) och någon annan som Rebecca tycktes känna igen. Denna gång var vi inte riktigt lika fåniga, utan vi fick faktiskt ett kort med Marko! Och Linda Pritchard har tagit kort med min kamera!!
Allt detta hände under ca en minut, ganska otroligt jag vet. Men så är Stockholm, slutar aldrig att förvåna.

Sen åkte vi med tunnelbanan till Globen utan problem och gick in i köpcentret och väntade på att klockan skulle slå matdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0