Äckliga gris

Pust, äntligen färdigstädat! Såg imorse hur stökigt mitt rum var och fick faktiskt lust att städa! Helknäppt eller hur?
På matbordet ligger det just nu en gris som mamma, Johan (mammas sambo) och Martin håller på att "misshandla" som Johan presis sa... Haha nerå men dom styckar den så det är inte så kul att vara där just nu! Ser fantastiskt äckligt ut när dom håller på! Johan kom precis in och skrämde livet ur mig med ett grisben i handen ;oo :(

Igår blev det 6 timmars Twilight! Var skapligt trött efter det men det var det värt! Tack Sara för en bra fredagskväll :)<3
Ville ju träffa Maria(syrran) och Smilla(hennes dotter) idag men får se hur det blir med det, för dom håller ju på med grisen och det är tydligen viktigare än att träffa familjen! Fast ioförsig(stavning) så vet jag inte om Maria, Hannes och Smilla kunde träffas ändå...

Nu ska jag nog kolla på inspelade Let's Dance (om jag får).

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv!: D<3

2011-01-15 @ 14:04:32
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0