Carro hatar is på vägen

Ja, usch ja! När jag skulle till bussen så ramlar jag på isen(det är förjävligt halt!) duktig som jag är. Mitt där det var vatten så jag får gå så i typ tre fyra lektioner! Det var blött och kaallt! :(  
Idag har det varit ganska soft , som alla måndagar, konstigt nog är det den snabbaste dagen vi har i skolan! Antagligen för att vi äter lunch jättetidigt och har hemkunskap (iaf varannan vecka). Idag bakade vi bröd! Goott! Men om två veckor ska vi göra semlor! Sååå gott!

Ska rida om några timmar! Hoppas på att jag får Rendy! :) 

Längtar tills nästa vecka! Och tills i helgen!

Okej Alva sa att jag skulle skriva nåt om henne så till ALVA:
Du äe go du Alva! Bäst juh! :D :* <3

Bjuder på en bild på mig och älskade Sofia :*





Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0