Gubben i Lådan!

Tjaa! Hade inte tid att skriva igår så får väl lov att skriva gårdagens inlägg nu då! :P
Igår var en lång dag! Gick i skolan först sen lifta jag med Sofia till Uppsala. Fick äntligen träffa mina systrar och syskonbarn! Smilla hade lärt sig prata väldigt, och bäst av allt hon kan säga CAROLINE! Eller egentligen Cajoline men ett gott framsteg för förut sa hon Nine! :D
Idag vaknade jag av att Smilla börja härja redan klockan halv åtta... Jobbigt att gå upp då! Sen åkte vi till Maxi! Vid elva så kom Annika, Henrik, Smillas morfar och Loa! Han hade fått små söta tänder :* Vi firade jul igen så jag fick lite extra julklappar :]
Sen kom mamma, Johan och Linnea också!

Alva jag måste visa dig nåt! Och dig med Sara! Men får göra det på måndag! ;)
Nu följer en härlig lördagkväll i soffan med godis och film! :))

Linnea: Jag har gaybyxor!

Appropå överskriften så älskar jag den låten just nu!

Have a nice weekend! See ya!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhåh, nu gjorde du mig nyfiken! :o

2011-01-22 @ 19:47:10
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Alva

Jaaaa!! mej mähh:o

2011-01-22 @ 21:35:16
Postat av: Carro

Hähähä :D Det är inget hemligt eller särskilt intressant, bara coolt!:D x)

2011-01-23 @ 09:54:17
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0