Gladare nuu

Känns lite bättre nu... Idag har jag inga planer alls! Gu så skönt! Blev inte att träffa Smilla och Maria i helgen för Maria var sjuk. :( Men jag fick reda på att Smilla antagligen ska bo här i några dagar om mindre än två veckor! Det blir kuuul! Önskar bara att jag kunde ta med henne till skolan men det är faktiskt ingen bra id´e!

Sa ju att jag inte hade några planer idag men kom på att jag måste läsa om fysik, om jag orkar... Har två prov den här veckan, no & matte, jobbigt? Aa...

Johan håller äntligen på att fixa min tv så att jag får några kanaler att titta på! Nu ska jag nog skriva önskelista! Haha lite barnsligt kanske men det är ju ett såå bra sätt att få folk att veta vad man vill ha!

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0