Nyklippt

Ännu en dag har gått i skolan. Haha, på svenskan ska vi göra en intervju och jag ska intervjua Alva, blev väldigt intressanta frågor fast Alva inte har ett så speciellt intressant liv! x) Förlååt Alva nu var jag dum.. :(
Efter skolan gick jag till Linnea (min låtsadssyrra) och vi gick till Åbargarn och fikade! Mycket Gott! Sen klippte vi oss, vilket var efterlängtat. Eller jag toppade mig bara men det är skönt att luggen är kortare. 
Nu lyssnar vi (jag och nea) på Twist and Shout med Minnah medans Martin försöker lära sig den på gitarr! Eller nu lyssnar vi på bästa Jay med Like a prayer!! Bäst juh :))
Hade inte mycket intressant att skriva om idag... Men jaja jag är ny på det här så jag blir nog bättre och intressantare sen!


Nyklippt!





See ya! :*


Kommentarer
Postat av: Sara

HAAAAH! Vem har sett både Jay och Minnah köra båda de låtarna (+flera) live då? ;););):D:D:D

2011-01-13 @ 20:53:27
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha! Skryt lagom! :(:(:(:(

2011-01-14 @ 15:49:15
Postat av: Sara

HAHAHAHahah HA HAHA HAHA hahah HAHAh HAhAHHAaAahHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! :DDDDD

2011-01-14 @ 16:16:41
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Alva

mehh jag ä ju asintressant du ska få se hur frän jjag är!!! mohahahaha!!!!!!

2011-01-14 @ 16:24:39
Postat av: Carro

Sara: DET ÄR INTE KUUUL!! :((((



Alva: Hahahah jaaa vi får väl see! :P:P :D

2011-01-14 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0