Sunday Night...

and I hate my ...

Blev att vara med Sara efter att jag gjort alla saker:) Maria ringde och frågade om vi kunde vara (innan jag var med Sara) men jag sa att jag inte hade tid (för det hade jag inte, trodde jag skulle bli klar senare) , jag hade totalt glömt bort att jag ksk skulle vara med Sara så känns lite taskigt att jag inte sa det också till Maria...

Aja var kul att träffa Sara iaf! Åkte en sväng till Ryssjö för att hämta halm till Stampe, planerade en film vi ska göra och sen gjorde vi ett par knäppa filmer också!

När Sara gått hem åt hela familjen söndagsmiddag ( förrätt, varmrätt och efterrätt) Efter maten gjorde Nea och jag en grym film! Kan inte visa den här tyvärr.

Nu ska jag vänta på att Solsidan börjar!


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0