Twilight

                Förlååt för ett LÅNGT inlägg! Men kan vara värt att läsa :D

Jag kan meddela att jag fryser som F*N! Helt sjukt, mina händer är stelfrusna!Usch:( Och vad kan det bero på då, jo för att Martin inte kan tänka på att alla andra stackars familjemedlemmar kommer hem några timmar efter honom och kanske vill ha det lite varmt och skönt, och då kan man såklart inte elda heller om man inte tänker på det! Att han inte själv fryser ;o
Idag har det inte hänt något intressant i mitt liv direkt (inte än iaf...) På idrotten blev vi i klassen lite putt för att vi inte fick gå in i våra nya fina omklädningsrum som faktiskt hade invigning idag! Eller a hela sporthallen är nyrenoverad men de ända vi har sett typ är omklädningsrummen som var sjukt coola! Ville va där juh! 
Ikväll står twilightmarton med Sara på listan! :D Kommer missa Let's Dace än en gång men det är bara att spela in.

Jag är lite sur för att mamma gör allt mot min vilja! Usch hon lyssnar inte på vad jag säger juh... JAG VILL JU INTE...!:(

Imorn hoppas jag iallafall på att få träffa min älskade syster och systerdotter igen! Dom har varit i AFRIKA över jul och nyår så jag har inte träffat dom sen i november! Katastrooof! Saknaar er :( :*
Men nästa helg kommer äntligen min andra älskade syster och min systerson upp från bästa Göteborg! Saknar dom sjukt mycke! Ska till Götet på sportlovet igen! Jippie! Att få träffa dom och att samtidigt vara i Sveriges bästa kan ju bara vara positivt!

Idag är det en månad tills jag fyller 15! :D Älskar att fylla år! Men undra hur länge det varar, vid 25 vill man nog stanna åldern...? Hahah nu var ja ju dum mot dom som är äldre än det... Men jag menar inte att om man är äldre så är man gammal! Faktiskt!

Nu ska jag ta och kolla andras bloggar lite;)

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0