Åh härliga sommarlov!

Oj oj oj. Känner att detta kan bli ett lagom långt inlägg...

I alla fall så tillbringades fredagskvällen med ingen mindre än Sara!
Vi hade det rätt treeevligt, eller enligt mig jättetrevligt!! Tack för att du gjorde min fredagskväll underbart rolig!:*<3

Kollade på film såklart... Trassel bidde det!! HaHa grym film! *Har jag berättat för dig att jag gillar BRRunetter* HAHA! Och så hästen, åh den var bara föör cool!xd
Sen så kollades det på gamla filmer som vi gjort och kom då på den fina ideén att sjunga singstar. Åh minnen<3

Åt dessutom de nya godiset daimrocks. H*lvete vad goda dom var!! Stackars Sara som inte kunde äta bara...:/
Men de rekommenderas starkt till chokladälskare (som inte är allergiska mot nötter)!


Imorse vaknade jag lite innan tio, åt frukost och ställde mig i dushen. Testade mina nyinköpta produkter. Hårinpackning och bodyskrub (jaa jag köpte faktiskt denna gång). Så nu känner jag mig väldigt fräch faktiskt! Älskar hur man känner sig efter en skön dusch♥!

Ska nu fixa lite välbehövliga saker och vid 17.30 far jag iväg på äventyr (haha).

Ah det blev ju inte såå långt som tur var ;)

Vi hörs! ;* 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, tack själv sötnos, jag hade också jättetrevligt!;*<3

2011-07-16 @ 12:58:54
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0