Hihihihihi:*

Vaknade 11 idag igen. Skönt att få sova ut faktiskt, även om typ halva dagen förvinner.
Igårkväll var... en blanding av kul och ledsamt.

Men idag! Idag ni, åh vad jag har längtat! I alla fall tills imorn! För nu åker ju ÄNTLIGEN Sara och jag ner till Göteborg tillsammans. Det som vi har planerat att göra sedan nyår. Haha.
Och imorn, så kolla på Lotta på Liseberg klockan 20.00 om ni vill se ett par snygga brudar från Hårsbäck (om vi syns), Okeej? :D
Och att äntligen få ha lite kul sällskap i bilen ner blir toppen! Och så får jag äntilgen träffa Annika och Loa igen (och härliga Henrik;) )! Åh myys:*

Nej men nu kan jag inte sitta här längre, måste packa och fixa!

Hej så länge!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0