Light up the world.

I'm tired. Fast jag sov i elva timmar. Konstigt. Orkar inte gå ut fast jag skulle behöva och det är ju faktiskt fint väder. 
Bestämde mig för att vara på bra humör idag. Och kan ju inte påstå att jag är på dåligt humör men jag är ju inte direkt strålande glad. Men det vill jag vara. Men det är nog bara en ska som kan få mig glad just nu.

Att lyssna på min favorit musik brukar få mig glad, men nej inte ens det funkar.

Får väl försöka låta bli att tänka på allt dystert och istället göra roliga saker.

Har inget annat kul för mig idag. Blir en slappdag. Skönt faktiskt.

Förlåt om jag gjorde er deprimerade nu men orkar inte skriva glatt just nu.

Pusshej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0