Nej men HEJ! :D

Såå nu är jag hemma igen i Mitt rum med Min dator!:)
Är ganska trött efter en vecka med blöjbytande, lek, läsning, blöjbytande, lek, blöjbytande, lek osv. Har fått riktig rutin på att byta blöjor nu asså. Blöjbytarproffset Carro, here she come! Haha..

Har fått nån slags magsjuka igen, hade det efter förra Göteborgbesöket också. Jag är INTE allergisk mot fina, fina Götet!
MEN det är inget som smittar och jag spyr ej så det är ingen fara... Förlåt om ni blev besvärade nu..

Igår när jag träffade familjen igen så började jag prata Göteborska, försökte prata med Uppländska igen men det kändes liksom onaturligt... Haha? Har fortfarande lite dialekt tror jag, måste bli av med det.

Idag blir det förhoppningsvis att ta moppen till Tena med Sofia som jag inte träffat på 2 veckor!! ;o SAKNAR DIG!!!!♥

AC/DC- Tisha!! (SJÄLVKLART en present från mamma och Johan... Meen hans far gillar ju dom så det funkade visst.)


Snart går du själv va, skrutten?


Naawie♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0