Och så far jag iväg igen...

Snart blir det att checka in dagens avsnitt av Hellcats! Tycker att det är väldigt få som vet vad det är, vet ingen som kollar på det, fast det är en helt vanlig amerikansk dramaserie för ungdomar...
Vet ni nån som kollar på det eller gör ni själva det? ;o ;)

Nu är allt i alla fall packat och klart. Och som vanligt så har jag myycket mer än vad jag behöver med mig. Jag är sån, när andra tar med sig en liiten väska för några nätter tar jag med mig minst en stor resväska! Jobbigt att släpa på men jag får skylla mig själv.

Detta är förmodligen det sista inlägget skrivet här och nu av mig innan lördag. Men ni har ju tidsinställda inlägg att läsa, remember?! ;)

Till Sofia: Lycka till ikväll! (eller brake a leg ska man väl säga) Vet att du inte är lika rädd som jag skulle vart men ändå: Var inte nervös, du är duktig och du klarar det!! Älskar dig gums:*
 
Vi hörs sötnosar!:*


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Jo den kommer säkert i vattnet, men jag vet inte när.



HAHHHAH jaah jag får nog göra det ^ ^

2011-07-03 @ 17:31:45
URL: http://fotoasken.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: HAHHAH Såklart <3

2011-07-03 @ 19:28:24
URL: http://fotoasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0