Oh hej och hå!

Tjaaa älsklingar!! Åååh vad jag har saknat att blogga, har ju inte bloggat sen i... söndags! Eftersom att alla inlägg ni har läst denna vecka har enabart varit tidsinställa. Såå nu fick jag chansen eftersom att Loa sover och så.

Om cirkus fyra timmar går tåget, så innan dess ska jag hinna sminka mig och så, ska ju på födelsedagsfest hos min kusin ikväll.

Men hur har ni haft det så här i början på Juli? :)
Vet att ni har haft/ har det väldigt varmt och fint så ni har väl antagligen badat och glassat?;) Det har ju varit 25 plus och sol (nog inte lika soligt som ni dock) här med men jag har ju inte riktigt haft tid för sånt..

Har inget mer att säga just nu, men vi hörs imorn förhoppningsvis.

Gammal bild på flygande tomte!


Hej så länge;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0