Saknaden tar över.

För tre år sedan idag så ändrades mitt liv totalt, på bara några sekunder. När jag fick höra de där orden... Det går inte att beskriva.
Jag mådde så dåligt, förstod inte, ville inte förstå, ville bara försvinna från den där j*vla verkligheten. Jag kan fortfarande inte förstå. Varför? Hur? När? Varför, varför, varför??!

Nu tre år senare mår jag med tanke på det som hänt bra, men även om jag aldrig visar det så tänker jag ibland. På hur allt hade varit nu om det där Aldrig hade hänt. På var han är nu. På den dagen. På de orden. På skräcken. På sorgen.
Älskade du, jag hoppas vi ses igen, någonstans.

R.I.P P
appa! Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

:(<3

2011-07-20 @ 18:53:24
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0