Göteborgsresan denna gången.

Sitter (ligger) här med en irriterande huvudvärk och lyssnar på Ulrik Munther!♥
Har faktiskt hunnit med en hel del idag. Var ute och spran ett tag först och främst. Blev typ astrött... xd Och så har jag burit lite ved och hunnit läsa ut en bok (åhh älskar det uteseendet...).

Men iaf så kom jag ju hem från min efterlängatde resa igår.
I söndags åkte vi ju. Bilresan var väl inte speciellt kul. Kollade på film och så. I måndags tog Sara och jag bussen in till centrum och sen bytte vi buss. Vilket gick sådär då vi inte hittade busshållplatsen (a' Meen vi kom ju fram tillslut!:D
Var en j*vla massa folk på Liseberg (vad hade jag väntat mig?). Vi åkte lite attraktioner. Första karusselen Sara och jag åkte tillsammans någonsin bleev ... Balder!!
Vi åkte inte många saker pågrund av dom sjukt jobbiga köerna. Brukar inte vara så långa köer när jag är där annars..
Och vet ni vad?! Jag åkte inte AtmosFear denna gång heller, hehe. Men jag ville! Den var icke fungerande en del nu med. Och lite rädd är jag allt för att åka den.
Vid 14.30 började vi köa till Lotta på Liseberg. Släpptes in ca 16.30. Joobbigt att stå i kö. Men även fast vi stod där i två timmar så fick vi inte de bästa platserna. De första köade ju redan från klockan 11 ;o
Showen var askul, som vanligt! Och Ulirk var så grymt söööööt!!♥

Summa summarum (elr vad det heter xd) :
KUL, BÄST OCH UNDERBART!

Känns lite tomt nu när det är över bara... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0