Vilket stämmer?!

Ännu en fin dag, gött! Är dock nog inte så varmt.. Aja dagens planer är förhoppningsvis att träffa Sofia, eller du som inte har någon tecknig där ute? ;)

Än så länge har jag bara suttit framför tv;n, jag börjar bli lat!:(

Inatt drömde jag om skolan igen.. Och att den var omgjord, helt vit typ. Massa höga trappor. Och jag var jättearg för att sommarlovet var över. Men i en annan likadan dröm hade vi en "paus" i lovet. Vi hade haft fem veckors lov, gick en vecka i skolan, har sen fem veckor lov igen... Det där har jag drömt för läänge sen också. För flera år sen typ. Det är lite läskigt... Nån som har en aning om vad det kan betyda?!

Idag ska jag nog kolla på Harry Potter igen. Har ju inte riktigt sett alla filmer (jag är efter jag vet) så jag borde se dom. Är typ allmännbildning.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har visste täckning hos mig! ;O det är bara min Iphone som inte har det ibland....<3

2011-07-13 @ 18:55:00
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0