♥ Dag 6 – Min dag.

Haha som att jag inte redan skriver om det VARJE dag!

Jag vaknade vid 7.36 när klockan ringde, "tvättade" mig, klädde på mig, sminkade mig, åt frukost, lite småplock, gick till bussen, åkte till skolan.
I skolan hade vi lektioner (näähää?!). Absolut inget intressant som jag behöver skriva om. Sen pratade jag med kompisar om hur vi skulle göra efter skolan. Gick till bussen, åkte buss, gick från bussen och hem, toa, åt mackor, läste på engelskan, satte mig här!

Aa det var en helt vanlig dag i mitt liv, fast den är ju inte slut än.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah jag skrev fel, Jag gick upp 6.36 INTE 7.36! :D

2011-03-24 @ 16:23:53
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0