Depp, pepp och knäpp

Hey!
Känner mig sjuk, dte bränns i ögonen och min näsa är otoligt täpt. Säkert den dumma vindens fel. Gick ju fan knappt att gå från bussen!
Annars då? Jo dagen har varit ganska bra även om jag varit sjukt deprimerad vissa stunder. Och idrotten var inge kul, då var jag som mest deprimerad och vi hade rugby vilket jag suger på och det är tråkigt också. Blöö.
Och nu lyssnar jag på värsta depplåten också, den passar ju typ in på mig. Nästan.

Jag skulle ju egentligen stanna i skolan och träna på sångerna men, ja vi kom inte överens om hur vi skulle träffas så vi åkte hem till oss själva. Får träna hemma istället!

Imorn blir det att åka in och kolla på NSN så räkna inte med något inlägg! Hoppas den är bäst! Den KAN inte vara dålig!

Förlåt om jag gjorde er depp nu också bara för att jag inte skriver särskilt glatt.



Du är det vackraste jag vet, Drömmar om dig gör mig så het, Jag tänker på dig dag som natt, Det är för dig jag sjunger min skatt, Du betyder så himla mycket för mig, Du vet att jag, jag ...... dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0