Tre månader till sommarlovet!

Halloooo!

Sitter i Alvas vackra bondgårds hus! Myys juuh!
Haha vi har haft det lite kul, trevliga pratstunder om pojkar och lite till också!

Dagen har vart braa, SOM VANLIGT! Fast Alva tycker att jag har varit väldigt jobbig, vi har slagits lite och så, bara för att jag var lite överenergisk. Jag var sjukt hungrig och trött!

Svenska: Läste, men det går ju inte bara för att jag läser om varenda j*vla rad flera gånger... :o Plus att vi har en klass som inte kan hålla käften.
Idrott: Redskapsbana - JOBBIGT! Jag insåg att jag fortfarande är för förkyld för att orka idrotten.
Lunch: Skinkfrästelse? Hahah jag och några kompisar kom på gamla visor med händerna som man gjorde när man var liten. "En sjöman kom till III för att lära sig om Love, love, love och när han kom till You you you så fanns där bara I LOVE YOUUUUUU!"
Matte: Pysseeel.
No: Snack om blodet.
Hl: So i datasal.
So: Datasal + so.

Just ja! Har jag sagt att våran skola stinker?! Det är sjukt äckligt. Jag vet inte vad det är, men jag tror det är stinkbomber. Töntiga människor som släpper ut såna! Vi kan ju knappt vara i korridorerna när det stinker så.

Snart bär det av till kyrkan... Trååååk (elr inte bilfärden förhoppningsvis!) !

See ya! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0