Do you like her or her?

Tjaa! Sitter i mitt rum och ruttnar. Bara funderar kan man säg! (jag glömmer inte a:et det är bara så mycket roligare att läsa det så där... med dialekt) Alva vet nog vad jag funderar över...

Denna torsdag har inte varit mycket intressantare än alla andra torsdagar!

Svenska: Fiilm!
Idrott: Killerball och kalabalik! Erik: Carrroooooo!! Carro: Eriiiiiik!!
Lunch: Äcklig köttfärslimpa... Maacka + grönsaker!
Matte: En a,b,c uppgift + en a) uppgift! DUKTIGT!
No: Film om blodet
Hl: So
So: Geografi + film om hur vi ska ta hand om jorden

Aa det var den torsdagsskoldan!

Så att ni bara vet så saknar jag Sofia! :( :*

Haha det står typ tre rådjur utanför mitt fönster! Vet inte om det syns så bra men kolla noga, inte på fotoramarna, kolla ute, vid den gröna dörren står ett!


Oj nu stack dom som stuckna grisar! Hahah ? xd

Hej då!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0