Wish me luck!

Hallojsan! Idag har jag ingen "dator-fri-dag" som ni kanske märker! Men det var faktiskt rätt befriande att ha det igår! Hoppas att ni inte blev sura, skrev ju faktiskt ett liitet inlägg;) Och intressanta är inte mina inlägg, så det så!

Känner att jag vill berätta om gårdagen för den var rätt kul! Vi hade bara två riktiga lektioner!(y) Det var ju poetry slam tävling ;d Askul faktiskt, även om jag inte gjorde så mycket utan bara var publik. Men det var visst väldigt viktigt. Vi skulle bua, applodera, hooa och aa lite sånt! Det var kul att lyssna på de som uppträdde med sina dikter också! Vissa var sjukt bra och roliga!
Och Matiss (han som höll i det och själv är en sån där diktare) är ju så himla kul också, en sån släkting skulle man ha!!
Efter skolan blev det att gå till konfan! Riktigt soft faktiskt!

Och idag då? Jo den här dagen har varit sådär. Har varit lite (ehm kanske inte bara lite) depp. Jag fattar inte själv varför jag ska vara det över någonting som jag inte kan säga helt säkert att det går skit... JAG VILL TÄNKA POSITIVT! Men det är inte så himla lätt...

Och den här dumma förkylningen är jag trött på. Jag hostar visst på natten också utan att jag själv vet om det, jag bara sover... Är det ens möjligt?!

Aja imorgon blir det att åka till sköna gröna Alva! Hmm... Ja vi har en del planer som jag faktiskt inte vet om dom blir av.. I'm a chicken!

En sak som jag är rätt fashinerad av är horoskop. På mig så stämmer dom in riktigt bra! Och den här veckan så var det ett bra sådant!



Love ya:*


Kommentarer
Postat av: Sara

Läs fiskarna åt mig ! :-)

2011-03-31 @ 16:10:37
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0