Yeees! I have NO homeworks!:D

Tjaa! Kan börja med att säga att jag är lite rädd för morgondagen, ska sjunga på musiken... Men hoppas att det går bra fast jag är täppt! Det värsta är nervositeten. HATAR ATT HA SCENSKRÄCK!
Denna måndag har varit rätt bra! Har hafte elevens val och hade mattelab som sagt, haha vi jobbade ingen matte! Men det var kul faktiskt, vi spelade poker ( otur i spel, tur i kärlek? ) och sen gjorde jag ett spel medans vi dunkade musik! Ångrar faktikst inte att jag valde det!

Haha när vi skulle hem med bussen så åkte den till fel hållplats så den åkte utan vissa av oss... Dom som sprang till den andra hållplatsen hann med! Men som tus var sa dom på bussen (tror jag) tillslut att den glömde oss, så efter ett tag så kom den och hämtade oss! Haha trodde vi skulle få vänta i evigheter!

Ska iväg och rida om ett tag också! Har inget mer intressant att skriva nu, okej detta inte var intressant direkt, men har inget mer att skriva iaf!

Så vi hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0