9A är så sjukt bäst!<3

Okej, gårdagen kan sammanfattas med ett ord: GALEN! Men så kul ska vi inte ha det för längre än så blir det här inlägget.

Dagen började med att jag hoppade upp ur sängen och fixade mig sen fick jag sällskap av Sara på bussen till idrottshallen. Vi vann första matchen, och andra, och tredje men fjärde blev oavgjord.
Vi gick till kvartsfinal, och så även killarna i 9A. Där gick det så bra så och vi gick till semifinal där vi vann igeeen.
Och då gick vi till final och där vann vi! :DDDD Sjukt glada tjejer kan jag lova att vi var! Och det fantastiska var att killarna i klassen också vann. Så hela 9A vann!:D
Allra sista innebandyturneringen i högstadiet och hela klassen vann, så stolt!;*

Ni kanske undrar om jag gjorde något mål. Det gjorde jag! Dock så var det ett självmål...

Men, men vi vann iaf!

Resten av dagen kommer i nästa inlägg:)

Och btw, min klädsel (och resten av klassens) blev reflexväst och shorts.

Tänkte bjuda på en passande bild men har ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0