Del 2 av 23/11-11

Ni kanske fattar att gårdagen var sjukt händelserik när det behövs två inlägg för endast en dag va?!

-

Efter skolan drog jag och Alva in till Uppsala, träffade lite kompisar och åt och sen till DC. Sista danslektionen för i år. Känns rätt sorgligt, särskilt med tanke på att jag inte orkade fullt ut då jag hade hållt igång hela dagen. Och om cirka en vecka är det dansuppvisning, var inte alls rädd innan. Men nu har jag insett hur läskigt det kommer bli att stå på en STOR scen inför flera hundratal människor och inte vara så bra. Jag har fått kalla fötter. MEN JAG MÅSTE KLARA DET! Jag ska komma över min scenskräck!

I alla fall, efter dansen hann vi inte byta om då vi skulle hinna med bussen. Så vi bytte om i bussen. Jag bytte BH i bussen! Smått läskigt ifall någon skulle se eller komma dit... Men vi satt som tur var längst bak. Fast jag tror att de hade en övervakningskamera..

Sedan gick vi till skolan för att det var 20-års jubileum på gården. Där spelade en klasskamrat till mig och min lärares band State of Grace. Sjukt bra!!!

Dagen slutade med en lite jobbigt bråk men annars var den toppen!!

Allt gick i ett hela dagen och jag har nog aldrig haft en så lång dag med så mycket saker. Eller jo kanske men det var en rätt stressande dag.

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er längre.



Pusshej;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0