En irriterande sak.

En sak som är lite stötande är de där "små" 10-12 åringarna har fått för sig att de är så mycket äldre än de egentligen är. De sminkar sig och bryr sog alldeles för mycket om utseende. De leker inte längre.
Jag höll verkligen inte på så i den åldern. Jag som är 15 kan inte leka bebislekar utan att vara konstig, vilket jag kanske inte vill göra men om jag skulle få för mig det så, aa...
Men det kan de som är under högstadieåldern göra, de kan leka häst eller sånt utan att vi tycker att de är barnsliga. För de är fortfarande bara barn.

Så sluta åldras i förtid och ta vara på barndomen, för tillslut önskar ni att ni var där igen!



Detta är inte riktat till någon speciell, så bli inte arg ifall Du skulle vara i den åldern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0